На занятті з математики було запропоновано студентам переглянути презентацію. Спостерігаючи за студентами, їх думками можна зробити висновок:
- дві треті студентів не тільки сприймали цікаво та наглядно предоставлений матеріал, а й намагалися розібратися в суті побудови перерізів. Активно працювали, молодці;
-третя частина працювала не просто пасивно, а й де-хто взагалі займався своїми справами.
Навчитись можна лише самому. "Навчити не можливо, можна НАВЧИТИСЬ"
Для того, щоб НАВЧИТИСЬ викладаю для вас посилання на презинтацію.
Презентація "Побудова
перерізу многогранника", розгляньте два метода побудови обовязково і складіть
конспект (на занятті ми встигли лише один метод розібрати); презентація за
посиланням:
https:
...
Читати далі »